استراتژي‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام

استراتژي‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام

 

چگونه مي‌توانيم با افزايش فالوور اينستاگرام به سود بيشتري در كسب و كارمان برسيم؟ اين روزها كسب و كارها و برندهاي تجاري زيادي با هدف توسعه و پيشرفت بيزينس خود به بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي روي آورده‌اند و اينستاگرام يكي از محبوب‌ترين پلتفرم‌ها در اين زمينه است. در اين مقاله از ديجي فالوور با نكات و استراتژي‌هايي براي افزايش فالوورهاي خود در اين شبكه آشنا مي‌شويد.

اينستاگرام و فرصت‌هاي ايده‌آل آن براي كسب درآمد

اينستاگرام يكي از محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا محسوب مي‌شويد كه با قابليت‌هايي كه در اختيار كاربران خود قرار داده است، به پلتفرمي مناسب براي كسب درآمد تبديل شده است. كاربران اين روزهاي اينستاگرام بيش از پيش در اين شبكه اجتماعي به دنبال راه‌هايي براي بازاريابي و فروش آنلاين هستند؛ از اين‌رو كسب و كارهاي آنلاين كه به دنبال راهي براي افزايش فروش خود و تبليغات ارزان هستند سعي مي‌كنند استفاده‌هاي موثرتري از اين شبكه داشته باشند.

همان‌طور كه مي‌دانيد لازمه فعاليت در اينستاگرام داشتن يك حساب كاربري در اين شبكه است. بعد از راه‌اندازي يك اكانت اينستاگرامي بايد به دنبال ر‌اه‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام باشيد؛ چرا كه براي فروش و سود بيشتر به حضور اين كاربران اينستاگرامي در صفحه خود نياز داريد. اينستاگرام ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال دارد و همين امر سبب شده است تا كسب و كارهاي بيشتري براي حضور در اين پلتفرم به فكر استراتژي‌هايي كارآمد باشند.

امكانات اينستاگرام كه آن را متمايز كرده است

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد در حال حاضر شبكه‌هاي اجتماعي زيادي وجود دارند كه كاربران مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند؛ اما چرا اينستاگرام تا اين اندازه به محبوبيت رسيده است؟ بي‌شك قابليت‌هاي بي‌شمار اين برنامه است كه آن را از ديگر پلتفرم ها متمايز كرده است. طراحي اين برنامه به گونه‌اي است كه شما مي‌توانيد افرادي را در اين شبكه دنبال كرده و پست‌هاي آن‌ها را ببينيد و لايك كنيد.

همچنين قابليت‌هايي مانند به اشتراك گذاري استوري كه بعدها به اين شبكه افزوده شد نيز سبب محبوبيت بيشتر آن گشت و به بازاريابي در اينستاگرام كمك بيشتري كرده است. شما در اين شبكه تنها با يك كليك مي‌توانيد با هزاران نفر در سراسر دنيا در ارتباط باشيد؛ به نظر شما اين موضوع تا چه اندازه مي‌تواند بر توسعه و پيشرفت يك كسب و كار اثرگذار باشد؟ مسلما اين فرصتي بي‌نظير است كه با استفاده درست از آن و افزايش فالوور در اينستاگرام مي‌توانيد رونق و پيشرفت بيزينس خود را به چشم ببينيد.

استراتژي‌هايي كارآمد براي افزايش فالوور

آيا فعاليت در اين شبكه اجتماعي و رسيدن به سود و فروش بالا به همين سادگي‌ها است؟! فراموش نكنيد كه قبل از حضور شما در اين پلتفرم، كسب و كارهاي زيادي توانسته‌اند تا بيزينس و نام تجاري خود را به خوبي در ذهن كاربران اينستاگرام حك كنند. به همين‌خاطر براي يك كسب و كار تازه نفس و نوپا كه مي‌خواهد در اين شبكه فعاليت كند، بايد نقشه راه داشته باشيد؛ چرا كه در غير اين‌صورت ممكن است با شكست مواجه شود. البته ناگفته نماند كه يكي از كارآمدترين روش‌ها همانطور كه ميدانيد خريد فالوور ايراني و فعال است. چگونه مي‌توانيم فالوورهاي خود را در اين شبكه اجتماعي افزايش داده و به درآمد برسيم؟ براي تبليغ نام و برند تجاري خود چگونه عمل كنيم كه بتوانيم برندمان را به تعداد بيشتري از افراد معرفي كنيم؟ در ادامه با چندي از اين استراتژي‌ها بيشتر آشنا مي‌شويم.

اينفلوئنسرها؛ راهي موثر براي افزايش فالوور در اينستاگرام

اينفلوئنسر ماركتينگ يك راه كارآمد براي افزايش دنبال كننده‌‌هاي يك صفحه اينستاگرامي به شمار مي‌رود. در اينستاگرام افراد فعالي حضور دارند كه با بالا بردن فالوورهاي خود و معروف كردن پيجشان اقدام به معرفي و تبليغ برندهاي تجاري و كسب و كارهاي مختلفي مي‌كنند. از اين‌رو شما نيز به عنوان يك برند و بيزينس تجاري مي‌توانيد تبليغات خود را به اين اينفلوئنسرها سپرده و در مدت زمان كوتاهي شاهد افزايش فالوورهاي خود باشيد. يكي از معيارهاي محبوبيت و قابل اطمينان بودن در اينستاگرام، تعداد فالوورها و لايك‌ها و در كل تعامل يك صفحه اينستاگرامي است. بنابراين پرواضح است كه به هر ميزان اينفلوئنسري كه براي تبليغات پيج خود استفاده مي‌كنيد شناخته شده تر باشد، شما نيز بازخورد بهتري از اين تبليغات خواهيد گرفت.

استراتژي‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام

نكاتي براي افزايش فالوور در اينستاگرام

همان‌طور كه كمي پيش نيز اشاره كرديم، اگر به دنبال رسيدن به سود بيشتري از طريق اين شبكه اجتماعي هستيد بايد تعداد زيادي دنبال كننده داشته باشيد؛ چرا كه كاربران اينستاگرامي تنها در اين شرايط براي استفاده از خدمات و برندتان به شما اعتماد مي‌كنند. كمك گرفتن از اينفلوئنسرها تنها يك راه براي افزايش فالوور است؛ راه‌هاي ديگري نظير خريد فالوور ارزان از سايت‌هاي معتبري مانند ديجي فالوور نيز به افزايش دنبال كننده‌هاي شما كمك مي‌كند. نكات ارائه شده در قسمت بعد نيز تاثر زيادي بر افزايش فالوور در اينستاگرام خواهد گذاشت.

1. پروفايل جذاب و متمايز بسازيد

اگر مي‌خواهيد توجه كاربران اينستاگرامي را به خود جلب كنيد ابتدا بايد يك پروفابل منحصربه‌فرد داشته باشيد؛ چرا كه پروفايل شما اولين چيزي است كه كاربر از شما و برندتان مي‌بيند. بنابراين با داشتن يك پروفايل جذاب و همچنين نام كاربري مناسب مي‌توانيد تاثير فوق‌العاده‌اي در جلب نظر مخاطب داشته باشيد. همچنين در انتخاب نام كاربري خود نيز توجه زيادي داشته باشيد؛ اين نام بايد به راحتي قابل جستجو باشد و در ذهن كاربران بماند.

2. از توليد محتواي صفحه خود غافل نشويد

بعد از آنكه با استفاده از يك پروفايل جذاب توانستيد نظر اكثر كاربران را به فعاليتي كه در حال انجام آن هستيد جذب كنيد، بايد به فكر توليد محتواي كاربردي و هدفمند باشيد. تضمين اينكه آيا كاربري كه وارد صفخه شما مي‌شود ماندگار است يا خير و يا اينكه به مشتري وفادار برند شما تبديل شود، تماما به نحوه توليد محتواي پيج شما بستگي دارد. اگر به دنبال افزايش فالوور در اينستاگرام هستيد، از توليد و انتشار محتواهاي تكراري و غيركاربردي جدا خودداري كنيد؛ با اين اقدام تنها حس غيرحرفه‌اي بودن را به مخاطب القا مي‌كنيد. سعي كنيد تصاوير و يا ويديوهايي كه منتشر مي‌كنيد از كيفيت كافي برخوردار باشند و توضيحات را در قالب كپشن به زباني ساده و روان به كاربر ارائه دهيد.

3. تعامل را فراموش نكنيد

يكي از فاكتورهايي كه به موفقيت شما در اينستاگرام كمك زيادي مي‌كند تعامل با كاربر است. به خاطر داشته باشيد شما در اين شبكه يك فرصت بي‌نظير براي رابطه سازي با مشتري داريد كه اين فرصت در كسب و كارهاي سنتي تا اين اندازه وجود ندارد. بنابراين تا مي‌توانيد از اين فرصت به نفع كسب و كار خود استفاده كرده و با كاربران خود در تعامل باشيد. در اين‌صورت بيش از پيش مي‌توانيد توجه و اعتماد آن‌ها را براي استفاده از خدمات خود جلب كنيد. به هر اندازه كه مخاطبان با شما و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد احساس نزديكي بيشتري بكنند، تمايل آن‌ها نيز براي معرفي شما به ديگران بيشتر شده و از اين طريق فالوورهايتان افزايش مي‌يابند.

4. كاربرد هشتگ را بدانيد و از آن به درستي استفاده كنيد

يكي‌ديگر از فاكتورهايي كه به افزايش فالوور در اينستاگرام كمك زيادي مي‌كند، كاربرد هشتگ‌ها است. استفاده درست و متناسب با محتواي پيج از هشتگ به بيشتر ديده شدن برند و نام تجاري شما در اين شبكه كمك زيادي مي‌كند؛ بنابراين سعي كنيد متناسب با مخاطبان هدف و نوع كسب و كارتان براي پست‌هاي خود هشتگ بگذاريد؛ با اين عمل كاربران به راحتي مي‌توانند شما را در اينستاگرام پيدا كرده و دنبال كنند.

 

براي مشاهده خدمات ديجي فالوور ميتوانيد از لينك زير استفاده كنيد:

 

نمايش فيلم در آپارات

 

5. كاربرپسند باشيد و مخاطبان خود را در فعاليت‌ها مشاركت دهيد

محتواي UGC محتوايي است كه كاربر توليد كرده و در آن نام و برند تجاري و هشتگ‌هايي را براي معرفي شما ذكر كرده است. محتواي توليد كاربر محتوايي است كه فالوورها توليد مي‌كنند و از اين طريق به بيشتر ديده شما كمك زيادي مي‌كنند. يكي‌ديگر از راه‌هاي مشاركت دادن فالوورها در فعاليت‌هاي پيج كه در افزايش فالوور در اينستاگرام نيز موثر است، برگزاري مسابقات به مناسبت‌هاي مختلف است. اين اقدام در روند بازاريابي شما در اينستاگرام تاثير فراواني خواهد گذاشت.

منبع: دلگرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.