۶ راهكار براي افزايش فالوور اينستاگرام به صورت سريع

اين روزها كسب و كارهاي زيادي براي رسيدن به سود بيشتر به اينستاگرام آمده‌اند و سعي مي ‌كنند تا از طريق اين پلتفرم سود خود را بيشتر كنند. اما يكي از دغدغه‌ هاي اين بيزينس‌ها، افزايش فالوور اينستاگرام است. اگر به دنبال افزايش مخاطب و به دنبال آن افزايش فروش كسب و كار خود در اين شبكه هستيد، بايد راهكارهايي مناسب براي بالا بردن تعداد فالوورهاي خود داشته باشيد. راهكارهاي ارائه شده در اين مقاله از ديجي فالوور به شما كمك مي‌كند تا در مدت زمان كوتاهي، تعداد دنبال كننده‌هاي خود را به حد مطلوبي برسانيد.

افزايش فالوور سريع اينستاگرام

 

آيا هدفمند محتوا توليد مي‌كنيد؟

يكي از اصلي‌ترين راهكارها براي افزايش فالوور ايراني، توليد محتوا به صورت هدفمند و كاربردي است. اگر محتوايي كه به كاربر ارائه مي‌دهيد به اندازه كافي كاربردي و جذاب باشد، ديگر نيازي نيست شما به دنبال آن‌ه

ا باشيد؛ بلكه مخاطبان شما را جستجو مي‌كنند. بنابراين اين موضوع را هيچ‌وقت فراموش نكنيد كه راز ديده شده در شبكه اجتماعي پركاربري مانند اينستاگرام، توليد محتواي جذاب است. ويژگي‌هاي يك محتواي خوب به طور كلي عبارتنداز:

 

1.مفيد و هدفمند باشد

از مخاطب خود انتظار نداشته باشيد با هر محتوايي به شما و پيجتان وفادار بماند؛ او به دنبال محتوا و اطلاعات مفيد است. اگر مي‌توانيد انتظار مخاطبان خود را برطرف كنيد، اقدام به توليد محتوا كنيد. فرق چنداني ندارد قصد داريد با محتواي خود مخاطب را سرگرم كنيد و يا اطلاعاتي از خدمات و كالاي خود به او بدهيد؛ در هر صورت اين محتوا بايد به اندازه‌اي جذاب باشد كه كاربر را به ماندن در صفحه شما ترغيب كند.

 

2.تخصصي و متناسب با كسب و كارتان باشد

يكي‌ديگر از ويژگي‌هاي يك محتواي هدفمند اين است كه تخصصي توليد شده باشد و اطلاعاتي را به كاربر منتقل كند كه جاي ديگري آن را نيافته باشد. اگر همان چيزي را منتشر كنيد كه همه توليد و منتشر مي‌كنند، نبايد انتظار افزايش فالوور داشته باشيد؛ چرا كه اينستاگرام پر است از پيج‌هايي كه بدون هيچ هدف خاصي در حال توليد و منتشر كردن محتواهاي بي‌ارزش هستند.

 

3.حضوري مستمر داشته باشيد

اگر مي‌خواهيد با توليد محتواي حرفه‌اي به افزايش فالوور سريع برسيد، بايد برنامه‌اي منظم براي انشتار محتواهاي توليدي خود داشته باشيد. اگر چند روز پياپي محتوا توليد و منتشر كنيد و بعد تا مدت‌ها خبري از شما در اينستاگرام نباشد، همان تعداد فالووري هم كه داريد از دنبال كردن شما صرف نظر مي‌كنند. بنابراين بهتر است استراتژي و زمان‌بندي مناسبي براي توليد محتوا داشته باشيد تا به افزايش فالوورهايتان بيانجامد.

 

4.سبك منحصربه‌فرد خود را خلق كنيد

يكي از كارهايي كه توليد محتواي شما را با شكست مطلق مواجه مي‌كند، كپي از روي دست ديگران است! بنابراين به هيچ عنوان محتواي تكراري و كپي شده به خورد مخاطب ندهيد. با بررسي محتوايي كه ديگران منتشر مي‌كنند مي‌توانيد از آن‌ها ايده بگيريد؛ اما به هيچ عنوان كپي نكنيد و سعي كنيد در توليد محتوا سبك شخصي خود را داشته باشيد. اگر مخاطبانتان شما را از نوع سبك و لحن محتوايي كه منتشر مي‌كنيد بشناسند، مطمئن باشيد افزايش فالوور سريع به راحتي ممكن مي‌شود.

 

5.دور عكس‌هاي بي‌كيفيت را خط بكشيد

اينستاگرام يك پلتفرم بصري است و بيش از محتواي متني، محتواي تصويري است كه نظر مخاطب را جلب مي‌كند. به همين خاطر به هيچ عنوان عكس‌هاي بي‌كيفيت و نامرتبط در پيج خود منتشر نكنيد. تصور كنيد يك پيج براي فروش محصولات خود راه‌اندازي كرده‌ايد؛ اگر عكس‌هايي با كيفيت پايين از اين محصولات منتشر كنيد چگونه مي‌خواهيد مخاطب را متقاعد كنيد كه به مشتري شما تبديل شود؟

 

براي افزايش فالوور سريع تعامل با كاربر را فراموش نكنيد

اگر مي‌خواهيد فالوورهايتان با سرعت بيشتري افزايش يابند، با آن‌ها در تعامل باشيد. اگر شبيه به يك فروشنده اينستاگرامي عمل كنيد كه تنها مي‌خواهد محصول خود را به فروش برساند، به نتيجه مطلوبي نمي‌رسيد. بهترين اقدامي كه بايد انجام دهيد اين است كه تعامل مثبت و سازنده‌اي با مخاطبان خود برقرار كنيد و از اين طريق آن‌ها را به خود و برندتان علاقه‌مند كنيد. اينستاگرام ديگر مثل سابق پست‌ها را به ترتيب زمان نشان نمي‌دهد؛ بلكه بر اساس اينكه كاربران تا چه اندازه با يك پست تعامل برقرار كرده‌اند مرتب مي‌شوند.

 

 

چگونه با كاربران خود در تعامل باشيم؟

همان‌طور كه گفتيم تعامل با كاربر يكي از راه‌هاي افزايش فالوور سريع به شمار مي‌رود؛ اما ممكن است از خود بپرسيد چگونه مي‌توانيد به اين  تعامل با كاربر برسيد؟ براي اين منظور بهتر است محتوايي توليد كنيد كه كاربر را به صحبت كردن با شما و در ميان گذاشتن تجربيات و نظراتش با شما ترغيب كند. به هر ميزان كه كاربران بيشتر با شما صحبت كنند، نه تنها آشنايي آن‌ها با كسب و كار شما بيشتر مي‌شود بلكه منجر به اعتماد ديگر افراد به شما نيز مي‌شوند.

بنابراين بهترين راهكار براي تعامل با كاربر اين است كه به آن‌ها سوژه‌اي براي صحبت كردن بدهيد. خلق‌وخو و روحيات كاربران نيز در ميزان اين تعامل تاثير فراواني دارد؛ به عنوان مثال طبيعتا كاربران يك پيج فروش لباس زنانه راحت‌تر از سايرين مي‌تواند راهي براي تعامل و صحبت كردن پيدا كنند!‌

 

تبليغات كنيد و شاهد تاثير آن باشيد

يكي‌ديگر از راه‌هاي افزايش فالوور سريع در اينستاگرام، انجام تبليغات مختلف در اين پلتفرم است. تبليغات در اينستاگرام از اين جهت كه هر قشر و سني مخاطب در اين پلتفرم حضور دارند به معرفي برند شما كمك شاياني مي‌كند. تبليغات در اينستاگرام انواع مختلفي دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

خريد فالوور اينستاگرام

 

1.تبليغات اسپانسري

يكي از انواع تبليغات در اين شبكه، تبليغات اسپانسري است كه براي افزايش فالوور مي‌توانيد از آن كمك بگيريد. اين روش تبليغاتي بسيار ساده است و زمان كمتري نسبت به ديگر انواع تبليغات از شما مي‌گيرد. در اين روش مي‌توانيد تبليغات خود را در صفحه اكسپلور و يا استوري نمايش دهيد. يكي از مزيت‌هاي اين روش اين است كه خودتان مي‌توانيد تعيين كنيد چه كساني بيشتر اين تبليغ را ببيند؛ خانم‌ها يا آقايان؟ از چه سني و قشري؟ از مزيت‌هاي ديگر اين روش تبليغاتي مي‌توان به نحوه پرداخت هزينه آن اشاره كرد.

در تبليغات اسپانسري مي‌توانيد بسته به ميزان بازديد، تعداد افرادي كه به اين تبليغ واكنش نشان داده‌اند و تعداد كل افرادي كه اين تبليغ را ديده‌اند هزينه پرداخت كنيد. از آنجايي كه اين روش تبليغاتي، تاثير زيادي بر افزايش فالوور سريع دارد، هزينه آن نيز نسبت به سايرين بيشتر است.

 

2.تبليغات در صفحات پربازديد

حتما تاكنون با پيج‌هايي روبه‌رو شده‌‌ايد كه تعداد فالوور و بازديد صفحه آن‌ها زياد است. مي‌توانيد تبليغ خود را به اين صفحات داده تا شما و كسب و كارتان را تبليغ كنند. در اين روش افراد زيادي تبليغ را مي‌بينند و از صفحه شما بازديد مي‌كنند؛ اگر محتواي صفحه برايشان جذاب باشد حتما شما را دنبال مي‌كنند. اين نوع تبليغ نيز اشكال مختلفي دارد:

  • ساعتي: در اين روش بسته به ميزان ساعتي كه تبليغ شما در يك صفحه پربازديد قرار بگيرد هزينه پرداخت مي‌كنيد.
  • بازديدي: در اين حالت بر حسب تعداد دفعاتي كه اين تبليغ ديده مي‌شود هزينه پرداخت خواهيد كرد.
  • استوري: در تبليغات استوري در صفحات پربازديد معمولا لينك سايت شما در استوري قرار مي‌گيرد.

براي تبليغات در صفحات پربازديد بهتر است از چند پيج بزرگي كه مي‌خواهيد تبليغاتتان را در صفحه خود قرار دهند، تعرفه‌ها بپرسيد و بعد از مقايسه تبليغ را انجام دهيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه براي سرعت بخشيدن به اين كار، با مشاوران تبليغاتي ديجي فالوور تماس بگيريد؛ ما ليستي از تعرفه‌هاي تبليغات در صفحات بزرگ را در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

 

3.از اينفلوئنسر ماركترها كمك بگيريد

يكي‌ديگر از روش‌هاي تبليغات براي افزايش فالوور سريع تبليغ توسط اينفلوئنسرها است. اينقلوئنسرها به عبارتي افرادي هستند كه مي‌توانند بر ديگران تاثيرگذار باشند و تعداد فالوورهاي زيادي نيز دارند. احتمالا بارها با اين اينفلوئنسرها مواجه شده‌ايد؛ افرادي كه بازيگر، خواننده، هنرمند و يا تنها يك بلاگر در اينستاگرام هستند. آمار نشان مي‌دهد كه اين روش تبليغاتي بازدهي عالي دارد و دليل اين امر چيزي نيست جز اينكه محتواي توليدي توسط آن‌ها طرفداران زيادي پيدا مي‌كند؛ به همين‌خاطر به سادگي مي‌توانند در صفحه خود شما را تبليغ كرده و كاربران را به دنبال كردن شما نيز ترغيب كنند.

اما موضوعي كه براي افزايش فالوور سريع بايد به آن دقت كنيد اين است كه در انتخاب اينفلوئنسر مورد نظر توجه زيادي داشته باشد؛ چرا كه قشر خاصي از افراد آن‌ها را دنبال مي‌كنند. آيا اين گروه خاص تمايلي به كالا و خدمات شما نشان مي‌دهند؟ مانند مثال قبل براي تبليغات اينفلوئنسري نيز بهتر است از متخصصين كمك بگيريد؛ ما بعد از تحليل كسب و كار و مخاطبين هدف شما مناسبت‌ترين اينفلوئنسر را براي تبليغات معرفي مي‌كنيم.

 

برگزاري مسابقه در اينستاگرام

بيشتر مردم براي سرگرم شدن به اين شبكه اجتماعي مي‌آيند؛ بنابراين هر كسي بيشتر و بهتر بتواند سرگرم كند برنده است! براي افزايش فالوور سريع يكي‌ديگر از اقداماتي كه مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه به مناسبت‌هاي مختلف و به روش‌هاي متفاوت اقدام به برگزاري مسابقات مهيج كنيد. كاربري حتي اگر به محصول شما علاقه نداشته باشد، باز هم دوست دارد در مسابقه‌اي كه برگزار مي‌كنيد شركت كرده و برنده شود. در اين‌صورت نه تنها فالوورهاي خود را افزايش مي‌دهيد؛ بلكه شانس بيشتر شدن مشتريان خود را نيز بالا مي‌بريد. براي برگزاري يك چالش و يا مسابقه در اينستاگرام بايد قواعدي را رعايت كنيد كه عبارتنداز:

 

1.بدون برنامه‌ريزي دست به كار نشويد

قبل از برگزاري هر كمپين و يا مسابقه‌اي هدف خود از انجام اين كار را به درستي مشخص كنيد و براي آن برنامه‌ريزي كنيد. اين مسابقه قرار است چه نتايجي بري شما به دنبال داشته باشد؛ آيا صرفا به دنبال برندسازي و معرفي خود به ديگران هستيد و يا به فروش فكر مي‌كنيد؟ زماني كه هدفتان را به درستي مشخص كرديد، مي‌توانيد مراحل و جزئيات برگزاري مسابقه را نيز برنامه‌ريزي كنيد. مراقب باشيد كه شرايط سختي براي اين مسابقه در نظر نگيريد كه آمار شركت‌كننده‌هاي آن پايين بيايد. مثلا از فالوورهاي خود نخواهيد كه حتما محصولات گران قيمت شما را خريداري كنند تا در مسابقه شركت داده شوند! مورد ديگري كه براي افزايش فالورو سريع حائز اهيمت است، انتخاب جوايز نفسي و ترغيب كننده است. به طور كلي برگزاري مسابقات با بالا بردن لايك و كامنت و تگ و … باعث بالا رفتن نرخ تعامل پيج شما مي‌شود. در اين مواقع برخي وقتها براي بالا بردن  ميزان لايك ميتوانيداقدام به خريد لايك و كامنت نيز بكنيد تا استارت كوچكي براي محبوب شدن پيج خود بكنيد .

 

2.تبليغ كنيد و بعد مسابقه را برگزار كنيد

قدم بعدي اين است كه مسابقه خود را در اينستاگرام تبليغ كنيد تا شمار افرادي كه در اين مسابقه شركت مي‌كنند بيشتر شود. تبليغات شما بايد به گونه‌اي هيجان انگيز باشد كه افراد را به شركت در آن ترغيب كند؛ بنابراين حواستان باشد سنگ بزرگ جلوي پاي آن‌ها نيندازيد. بهتر است در استوري‌هاي خود از چند روز قبل از برگزاري مسابقه، اعلام كنيد تا افراد براي اين مسابقه و نحوه برگزاري آن يا جوايزي كه قرار است بدهيد كنجكاو شوند.

 

3.نتايج را بررسي كنيد

بعد از آنكه مسابقه به پايان رسيد بايد نتايج حاصل از آن به درستي و دقيق بررسي كنيد. چه تعداد به فالوورهايتان افزوده شد؟ آيا نرخ تعامل بالاتر رفت؟ با اين مسابقه چه تعداد از فالوورهايتان را موفق شديد به مشتري تبديل كنيد؟ اگر پاسختان به اين سوالات مثبت است، مسابقه شما موفقيت آميز بوده است.

 

كاربران خود را به انجام كاري دعوت كنيد

يكي‌ديگر از راه‌هايي كه به افزايش فالوور سريع پيج شما كمك زيادي مي‌كند فراخوان دادن به انجام كاري است. حتما بارها با اين جملات در اينستاگرام مواجه شده‌ايد:

  • براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد
  • براي دانلود كانال ما را دنبال كنيد

مي‌توانيد با جملات هيجان انگيزتري آن‌ها را ترغيب كنيد تا شما را دنبال كرده و از شما خريد كنند؛ به عنوان مثال مي‌توانيد بگوييد:

تنها 24 ساعت فرصت داريد تا ما را دنبال كنيد و از تخفيف 50 درصدي ما براي خريد اين محصول استفاده كنيد. مطمئن باشيد در اين شرايط نه تنها فالوورهايتان افزايش مي‎‌يابند بلكه فروشتان نيز رشد چشمگيري خواهد داشت. در اين ميان اگر افزايش فالوورتون محصوص نبود ميتوانيد  اقدام به خريد فالوور ارزان قيمت از سايت همچون ديجي  فالوور نماييد كه  با توجه به نظران

 

براي مشاهده خدمات ديجي فالوور ميتوانيد از لينك زير استفاده كنيد:

نمايش فيلم در آپارات

از ربات‌هاي اينستاگرامي استفاده كنيد

يك صفحه به هر ميزان هم كه فعاليت مفيدي داشته باشد، دست تنها نمي‌تواند شمار فالوورها را افزايش دهد؛ بنابراين شما به يك دستيار نياز خواهيد داشت. ربات‌هاي اينستاگرامي كمك مي‌كنند تا فالوورهاي خود را در كمترين زمان ممكن افزايش دهيد و در تعامل با مخاطبانتان نيز به شما كمك مي‌كنند. اين ربات‌ها از اين جهت براي افزايش فالوور سريع مفيد هستند كه شما مي‌توانيد حتي تعيين كنيد كاربراني از چه سن و قشري شما را فالوو كند. اين ربات‌ها كه هزينه چنداني هم ندارند كمك مي‌كند تا براي كاربران خود كامنت بگذاريد، لايك كنيد و يا با آن‌ها در ارتباط باشيد. در اين‌صورت آن‎ها نيز به شما علاقه‌مند شده و تمايل زيادي براي دنبال كردن شما نشان مي‌دهند.

منبع: هميار وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.